Meniu principal

Zalando și poșta belgiană au testat livrările la domiciliu folosind tehnologia de deschidere inteligentă a ușilor

livrari_comenzi_zalando_articol

Unul din liderii mondiali în vânzarea online de haine și accesorii, compania germană Zalando și posta belgiană Bpost au testat livrarea comenzilor prin curier direct la domiciliu clienților Zalando, în condițiile în care aceștia nu sunt acasă însă au posibilitatea să deschidă ușa de la distanță, oferind astfel accesul curierilor în interior.

Ușile casele clienților participanți la testare au fost dotate cu echipamente speciale „Smart Doorlock” și „Smart Doorbell” iar clienților li s-a solicitat să comande articole Zalando și să specifice o dată de livrare către Bpost.

Cea mai importantă concluzie rezultată în urma testului a fost marea încredere manifestată de clienți în utilizarea acestei tehnologii: 90% dintre clienți au declarat după această testare că doresc să utilizeze în continuare livrările la domiciliu. După ce echipamentele au fost instalate și participanții au folosit practic acest serviciul de livrare, scepticismul inițial a dispărut fiind apreciată în schimb comoditatea acestui nou serviciu.

Cum funcționează sistemul Delivery In-Home: la sosirea curierului echipamentul „Smart Door Bell“, care este conectat la telefonul clientului, trimite un mesaj proprietarului iar acesta descuie ușa prin intermediul unui smartphone. Apoi curierul deschide ușa, împinge pachetul în interior și închide ușa. Clienții pot urmări întregul proces de la distanță prin transmisia video și pot interacționa cu curierul; de asemenea, pot refuza accesul în casă în orice moment, astfel încât au un control complet și vizibilitate deplina pe tot parcursul procesul de livrare.livrari_comenzi_zalando

 

Sursa informații și foto: www.corporate.zalando.com