Uşă de garaj RenoMatic, Hörmann – preţ 855 euro

RenoMatic_2015_Hormann

Important! Articolul de mai jos este varianta DEMO, preţurile fiind valabile doar pentru 2015.

RenoMatic 2015 – preţ 855 euro

*Preţ recomandat de producător, fără măsurare, montare, demontare; pret valabil pentru dimensiunile 2375 x 2000, 2375 x 2125, 2500 x 2000, 2500 x 2125 mm; finisaj Alb trafic RAL 9016, Sandgrain; TVA 24 % este inclus

HormannLogo
 Caracteristici:

 

  • Secțiuni cu grosime de 42 / 20 mm, cu perete dublu și spumă poliuretanică pentru o izolare termică ridicată, stabilitate bună şi silenţiozitate îmbunătățită
  • Protecţia optimă de lungă durată a șinelor de culisare prin protecție din material plastic
  • Numai la Hörmann: protecţie sigură împotriva efracției datorită mecanismului arestor de siguranţă
  • Sistem de actionare ProMatic cu tehnica radio BiSecur moderna si cu optiune de deschidere pentru aerisirea garajului
  • Încuietoarea multipunct care împiedică efracţia
  • 2 x transmitatoare radio HSE 2 BS negre cu textura structurata, mate, cu inel pentru brelocul cu chei
RenoMatic_Hormann
Galerie foto

Finisaje

RenoMatic_finisaje

Pentru anumite finisaje, preţul uşii RenoMatic poate creşte.
Culorile şi suprafeţele prezentate pot diferi de culorile reale. Toate culorile sunt similare gamei RAL.

Alte detalii

Preţul usilor RenoMatic 2015 diferă pentru alte finisaje sau pentru alte dimensiuni.

Valabilitatea ofertei

Până la 31.12.2015, la toţi distribuitorii care participă la promoţie din România.

Furnizor

Dow Class Market SRL – dealer autorizat Hörmann Romania
Str. George Valentin Bibescu, nr.21, Bucureşti
tel 0741.11.66.22, 0741.11.77.22, 021.233.19.66
www.usiautomatizate.ro / office@usiautomatizate.ro

dow_class_logo

“Despre uşi” nu este organizator sau coorganizator al campaniilor promoţionale prezentate în această rubrică. “Despre uşi” nu îşi asumă responsabilitatea pentru prejudiciile sau pierderile rezultate din campaniile publicitare sau promoţiile prezentate. Recomandăm să se verifice direct la firmele care derulează aceste campanii sau promoţii, “Despre uşi” menţionând în toate materialele prezentate datele de contact sau direcţionări către aceste companii.



(Articolul următor) »