Un nou număr al revistei Roto Inside

roto-inside-revista

Ajunsă la numărul 31, revista editată de compania Roto este una din puţinele publicaţii de profil tradusă în limbă română, numărul curent fiind disponibil pe site-ul companiei.

Din cuprins: Premiu de design pentru Weco Windows / Dezvoltarea continuă la nivel înalt pentru Roto NT Designo / Roto OK prin Okna Barinoff în Rusia / Restaurarea clădirilor istorice cu Aries în Polonia / Roto la Fensterbau Frontale 2016 / Ventex, Argentina – Ferestre europene pentru o piaţă dinamică / Veka Plastics Shanghai China – Uşile culisante cu etanşeitate sporită, noutate pe piaţă /

 

Iar mai jos este un extras dintr-un interviu acordat de Dr.Eckhard Keill revistei Roto Inside:

eckhard_keill

Roto Inside: Recent aţi dat publicităţii cifre mai puţin îmbucurătoare şi aceasta după ani de evoluţie remarcabilă şi continuă a cifrei de afaceri – când credeţi că membrii Consiliului de Administraţie al Roto vor avea din nou motive să se arate optimişti?
Dr. Keill: Nu ne-am pierdut deloc optimismul, noi, la Roto, suntem realişti. Era clar că problemele economice dintr-o piaţă aşa de mare ca Rusia vor influenţa şi cifra noastră de afaceri. Roto a acţionat în consecinţă prin eficientizarea costurilor şi a reuşit să obţină un rezultat acceptabil. În acelaşi timp, angajaţii din Rusia i-au ajutat pe clienţii lor să acţioneze cu succes într-un mediu dificil, ceea ce reprezintă o realizare demnă de apreciat.

Roto Inside: Totuşi, scăderea cifrei de afaceri în Rusia afectează serios rezultatul total …
Dr. Keill: Aceasta nu a fost o surpriză, având în vedere poziţia pe care Roto a atins-o în Rusia. Companiile lideri de piaţă au chiar mai mult de pierdut decât celelalte … Dar pentru că în multe alte ţări din lume, companiile şi zonele de desfacere ale Roto continuă să crească, pierderile din Rusia au putut fi, în parte, compensate.

Roto Inside: Care ar fi circumstanţele care ar determina Roto să se retragă dintr-o piaţă?
Dr. Keill: Nici nu pot să îmi imaginez aceste circumstanţe. Înainte ca Roto să activeze pe o piaţă, se întâmplă multe şi se testează multe. În momentul în care deschidem o filială proprie într-o ţară, o facem tocmai pentru că ne-am hotărât că nu vrem să pierdem această piaţă, această ţară. Roto ia hotărâri şi investeşte având întotdeauna o perspectivă largă în viitor. Capitalul nostru este reprezentat de relaţiile de lungă durată cu fabricanţii de ferestre, care nu se construiesc intrând azi într-o piaţă şi părăsind-o mâine. Producătorii de ferestre şi uşi au nevoie de parteneri de încredere, care nu dispar pe furiş atunci când vântul începe să bată mai tare.

 

Pentru a citi sau a descărca Roto Inside, click aici.



(Articolul următor) »