Turul virtual, o tehnologie modernă folosită în prezentarea unui showroom de uşi

durom_3d

Statisticile arată că includerea unui tur virtual pe site-ul unei firme care îşi prezintă produsele într-un showroom poate creşte semnificativ numărul de clienţi, investiţia fiind nesemnificativă ( pleacă de la câteva sute de euro ) comparativ cu beneficiile aduse şi se poate amortiza foarte rapid.

De ce este nevoie de un tur virtual ?

– este în permanenţă la dispoziţia vizitatorilor, 24 de ore din 24, 7 zile  pe  săptămână,  365 de zile  pe an
– vizitatorii pot explora singuri, în ritmul propriu şi fără constrângeri
– cele mai noi variante de aplicaţii permit includerea de informaţii detaliate pentru fiecare din uşile prezentate
– un tur virtual crează clientului imaginea că uşile prezentate sunt conforme cu realitatea şi că se ridică la standardele de calitate pe care fiecare client şi le doreste
– un tur virtual poate precede vizita directă din showroom, potenţialul client ştiind la ceea ce se aşteaptă şi având deja primele detaliile despre modelele de uşi de care este interesat
durom_tur_virtual_2
Câteva imagini panoramice clare, bine expuse, în culorile vii şi naturale interconectate între ele constituie de fapt turul virtual al unui showroom de uşi, acesta devenind un instrument de promovare extrem de eficient. Iar tehnologiile şi tarifele practicate de firmele care pot furniza astfel de servicii îl fac neaşteptat de accesibil.
Sursa foto: Firma Durom LTC Pitesti