Site special pentru uşa glisantă IMAGO

imago-usa-glisanta

Produs premium al italienilor de la AGB, uşa glisantă cu ridicare IMAGO, beneficiază începând din acestă lună de un site special dedicat.

imago_world

Imago World face parte dintr-un plan mult mai amplu de marketing şi de comunicare la nivel internaţional, proiect prin care se doreşte impulsionarea vânzarilor dar şi creşterea notorietăţii mărcii AGB.
În prima etapă s-a investit în crearea unei reţele de dealeri şi producători  ( Imago Point ) care pot oferi atât consultaţii tehnice cât şi uşile glisante IMAGO, produse conform solicitării beneficiarilor.

imago_site

Site-ul este împărtit în 4 secţiuni:
News – ştiri şi noutăţi
Imago Point – secţiune care permite celor interesaţi să contacteze direct distribuitorii AGB
Imago Tool Kit – o secţiune specială dedicată specificaţiilor tehnice şi materialelor/fotografiilor de promovare
My View – lucrări de portofoliu

Si cum majoritatea campaniilor de promovare au şi câte un concurs, cei de la AGB vor premia arhitecţii cu cele mai interesante proiecte în care folosesc uşile Imago şi care întruchipează cel mai bine valorile IMAGO: minimalism, durabilitate şi economisirea energiei.
live_out_side

Până când va fi desemnati castigatorii concursului prezentăm 3 dintre fotografiile postate în cadrul sectiunii My View

 



« (Articolul anterior)