Primul an fiscal comun Dorma+Kaba şi un nou brand

dormakaba_new

1 iulie 2016 reprezintă prima zi a noului an fiscal comun pentru Dorma + Kaba, după fuziunea din septembrie 2015, în acest moment existând acelaşi buget şi aceleaşi obiective financiare.
Cu această ocazie a fost lansat noul brand şi noul logo al grupului – o combinaţie între albastru de la Kaba şi roşu de la Dorma şi un simbol care păstrează triunghiurile din logo-ul Kaba şi trăsăturile vechii coroane din sigla Dorma.
Oficialii grupului au anunţat că în următoarele luni va fi o acţiune de branding la nivelul întregului grup însă fără să fie făcute precizări  privind nivelul până la care se va ajunge şi nici ce se va întâmpla cu vechile logo-uri cunoscute în piaţă, coroana de la Dorma şi KABA.

dorma-kaba-logo

Totodata a fost prezentat şi noul film corporate

www.dormakaba.com