Monitorizare uşi la Vulcan Value Center

vulcan-retail-park

Deschis în urmă cu 4 zile, noul centru comercial este singurul proiect important care se finalizează anul acesta în Bucureşti.
După cum am anunţat într-un articol anterior, uşile automate glisante sunt Geze: 19 uşi automate glisante şi 2 uşi automate telescopice montate la al doilea rând de uşi de la intrarea în Carrefour.

Ca un minus al proiectului este lipsa windfang-ului la spaţiile comerciale exterioare – doar o uşă automată în două canate la exterior va crea mari probleme chiriaşilor în următoarele luni. De altfel, Animax a montat deja o a doua uşă automată marca G-U ( brand care îşi face din ce în ce mai mult simţită prezenţa pe piaţă ) iar la H&M  care, deasemenea şi-a construit un windfang, a doua uşă este o marcă „exotică” pentru România – Sesamo din Italia.

În rest, uşile exterioare au amortizoare Geze şi bare antipanică Savio, uşile metalice sunt Ninz ( sunt 60-70 de uşi ) şi au etichetele de control de la Vertical Design, compartimentările la toalete sunt tot de la Vertical Design iar uşile din sticlă de la magazinele din galerie ( aprox. 14 uşi în două canate ) sunt, preponderent, cu amortizoare de pardoseală Dorma.



« (Articolul anterior)
(Articolul următor) »