Electric Plus: 2.000 de oameni au participat la showroomul „BARRIER TEST MOBIL”

caravana_Barrier_Test-Mobil

Comunicăt presă, Bucureşti, 25 septembrie 2017

Brandul de tâmplărie termo-izolantă BARRIER® a derulat proiectul BARRIER TEST MOBIL în perioada mai – septembrie 2017.  În showroomul mobil interactiv au intrat 2.000 de persoanele interesate să interacţioneze cu produsele BARRIER® cu ajutorul realităţii virtuale.

BARRIER® a investit peste 150.000 de euro în această campanie. Proiectul derulat în parteneriat cu Discovery și Top Booking s-a desfăşurat în 16 orașe din întreaga țară (Cluj, Sibiu, Braşov, Ploiești, Mangalia, Constanţa, Tulcea, Galaţi, Focşani, Tecuci, Bacău, Iaşi, Rădăuţi, Câmpulung Moldovenesc, Baia Mare, Timişoara), în perioada 26 mai – 17 septembrie 2017.  O echipă de 200 persoane a parcurs 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de consumatori. În fiecare oraş, showroom-ul mobil a poposit timp de trei zile, de vineri până duminică, 8 ore în fiecare zi. În cadrul proiectului au fost oferite 700 de premii în valoare de 7.500 de Euro.

„Le mulţumim celor 2.000 de români care au participat la caravana noastră, partenerilor de la Discovery şi Top Booking, celor de la Kaufland pentru găzduire, precum şi echipei care a făcut posibil succesul acestui proiect. Pentru că aplicaţia de VR a fost atât de bine primită, în perioada 6-10 noiembrie 2017, vom participa cu aceasta la Batimat, Salonul Internaţional de Inovaţii în Construcţii și Arhitectură, organizat la Paris”, spune Adrian Gârmăcea, Director General Electric Plus, deţinătorul brandului BARRIER®.

 

Comunicatul complet click aici