Effebiquattro, Italia: când comunicarea despre uşi devine ea însăşi o artă

effebiquattro_top

Artelier – un joc şi o combinaţie între două cuvinte: arta şi atelier – reprezintă numele celui mai nou catalog de produs editat de Effebiquattro

Formatul acestuia dezvăluie noul mod de a concepe cataloagele de produse, un alt stil care merge dincolo de expunerea caracteristicilor tehnice pentru a face loc unei prezentări deosebite a luxului în domeniul uşilor şi reprezintă noua abordare a comunicării adoptată de compania italiană Effebiquattro, o firmă mai puţin cunoscută în România, foarte apreciată în Italia aceasta fiind specializată în producţia uşilor de interior din gama premium si de lux.

„Lux este abilitatea de a alege ceea ce doriţi”, aceasta este interpretare revistei de lux cu privire la exclusivitate, unicitate şi personalizare. Iar exprimarea acestei filozofii sunt modele de uşi La Scala, furnizate la Scala din Milano, Gilda, Camelia și Bohème, uşi lucrate manual şi decorate cu foiţă din aur.

usi_interior_scala_milano

Catalogul Artelier a fost lansat la sfârşitul anului trecut, editarea acestuia fiind o consecinţă a succesului pe care Effebiquattro l-a avut la începutul anului 2016 prin lansarea revistei Toc Toc, o revistă tiparită în limbile italiană şi engleză şi în care sunt publicate articole care prezintă uşile Efebiquattro sub o alta formă … arta, emoţii şi pasiune … şi multe alte articole din cu totul alte domenii: modă, tehnologie, artă , etc.

Cele două publicaţii pot fi citite în format pdf, printr-un simplu click pe copertele de mai jos.

artelier tot_toc

www.effebiquattro.it