Barrier: Doar 38% dintre români îşi mai aleg singuri tâmplăria PVC

Doar 38% dintre români îşi mai aleg singuri tâmplăria PVC

Este doar una din concluziile care se desprind din studiul de piaţă comandat de cunoscuta companie Electric Plus ( Barrier ) şi realizat în luna aprilie 2016 de D&D Research.

Alte informaţii interesante din acest studiu:

“În topul surselor care influenţează decizia românilor cu privire la tâmplăria PVC potrivită nevoilor lor, se află constructorii – 21,9%, montatorii – 18,6%, în vreme ce locul al treilea este ocupat de arhitecţi – 6,9%.”

“Pentru a se informa cu privire la materialele de construcţii și la tâmplăria pe care o doresc în locuinţa proprie, consumatorii folosesc mai multe surse de informare, dintre care prietenii, familia sau colegii se află pe primul loc – 61,4%. O altă sursă, extrem de importantă, o reprezintă site-urile producătorilor: 40,4%, în vreme ce blogurile şi reţelele de socializare au dobândit o pondere în creştere, respectiv de 35,9%. Următoarele poziţii în topul surselor de informare sunt deţinute de specialişti, constructori şi arhitecţi.”

 

Sursa foto şi informaţii dar şi alte detalii interesante din acest studiu pe site-ul Electric Plus ( Barrier ) aici



(Articolul următor) »