Comunicat VELUX România – 18 decembrie 2017

 

La aniversarea 20 de ani, VELUX România aduce lumină în mansarda lui Popescu Cătălin, câştigătorului concursului Poveşti din Mansarde

Bucureşti, 18 decembrie: Cu ocazia aniversării celor 20 de ani pe piaţă, VELUX România transformă un pod întunecos şi neutilizat, într-o mansardă luminoasă, călduroasă şi primitoare în cadrul campaniei concurs ”Poveşti din mansarde”, al cărei câştigător – Popescu Cătălin, din Ploieşti, se poate bucura astăzi de mansarda visurilor lui. Întreaga renovare poate fi urmărită pe site-ul: www.povestidinmansarde.ro.

În noua mansardă, ferestrele VELUX au grijă ca întreaga familie să se bucure de aer proaspăt la interior, chiar dacă sunt închise, de confort şi căldură fiindcă ferestrele montate sunt extrem de eficiente energetic datorită celor 3 foi de sticlă şi sistemului termoizolator care acţionează asemeni unui scut extrem de puternic împotriva vântului, a curentului, a temperaturilor reci, dar şi a zgomotelor de afară.

”Prin campania aniversară Poveşti din mansarde, lansată la începutul anului, am dorit să facem oamenii conştienţi de beneficiile amenajării podurilor întunecoase şi posibilităţile de transformare a acestora în spaţii calde şi luminoase. De aceea, am lansat o campanie-concurs prin care să scoatem la lumină povestea unei mansarde încă nelocuite. Ne bucurăm că am adus lumină în mansarda câştigătorului acestui concurs şi astăzi se poate bucura de o mansardă complet renovată, luminoasă şi aerisită, unde familia poate petrece clipe minunate” a declarat Noemi Ritea, Director General VELUX România.

La înscrierea în cadrul concursului Poveşti din Mansarde, câştigătorul a susținut că doreşte amenajarea podului pentru a deveni spaţiul de joacă al copiilor, însă fără a-şi da seama de adevăratul potenţial al mansardei. „Mereu m-am gândit că ar fi bine ca în casa noastră să existe un loc special, doar al copiilor, în care ei să se poată juca şi dezvolta. Astfel că, înscrierea la concurs mi s-a părut o şansă de a îndeplini visul familiei. Când am aflat că sunt norocosul câştigător, mi-am dat seama că acesta va fi cel mai frumos cadou de Crăciun pentru copii, dar şi pentru noi, părinţii”, a declarat câştigătorul concursului, Popescu Cătălin.

VELUX Mansarda_dupa_renovare

„Când mă uit la pozele de dinaintea renovării mansardei, sunt uimit. Tot spațiul este schimbat! Lumina produce un efect de confort şi linişte, toată mansarda este inundată de razele soarelui, iar spațiul a devenit o lume a copiilor. Dacă aş fi ştiut că acesta va fi rezultatul final, aş fi inclus în planul iniţial al casei un pod mult mai înalt, cu şi mai multe posibilităţi de amenajare!”, adaugă Popescu Cătălin.

Câştigătorul concursului, Popescu Cătălin, a beneficiat de două ferestre de mansardă din gama Standard Plus, cu geam termoizolant alcătuit din 3 foi de sticlă, montate una langa cealaltă și echipate pentru acţionare electrică prin intermediul unei tablete de control. Cele 3 foi de sticlă împreună cu garnitura suplimentară protejează împotriva zgomotele de afară, iar mansarda devine şi mai confortabilă, prin păstrarea căldurii în interior. De asemenea, mansarda a mai beneficiat de montarea a încă două ferestre din gama Standard Plus, montate individual, prevăzute cu sistemul termoizolator unic ThermoTechnology™ care transformă fereastra într-un scut extrem de puternic împotriva vântului şi temperaturilor reci.

Iar pentru că mansarda a devenit spaţiul de joacă al copiilor, aceasta a fost dotată cu rulouri opace Disney & VELUX Dream Collection, care include 12 personaje simpatice: de la Mickey, Bambi şi Planes la Minnie, Pooh şi Princesses. Pentru siguranţa şi fericirea copiilor au fost montate şi rolete exterioare solare, blocatoare de ferestre şi plase împotriva insectelor.

VELUX_Mansarda _premiu

Despre VELUX România
De 20 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina şi aerul proaspăt şi în casele din România şi din Republica Moldova. VELUX România are sediul central şi depozitul la Braşov, alegerea unui oraş din centrul ţării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constânt în cauze sociale şi în viaţa comunităţii braşovene.