Comunicat GEZE România – 20 decembrie 2016

București, 20 decembrie

GEZE România lansează un portal software online, gratuit, dedicat exclusiv clienților de servicii after-sales

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, lansează o interfață web – GEZE Care – dedicată exclusiv clienților din România, prin intermediul căreia aceștia pot verifica în timp real statusul echipamentelor aflate în mentenanță, dar și detalii legate de costurile de întreținere. Acest serviciu oferit gratuit clienților simplifică fluxul de lucru intern și extern al documentelor, dar mai ales creează o interacțiune continuă între părți și o monitorizare ce asigură conformitatea și siguranța produselor oferite.

„Existența unei relații transparente și a unei comunicări permanente cu clienții au fost premisele care ne-au condus spre implementarea serviciului GEZE Care, prin urmare putem afirma că suntem singura companie de profil, din domeniul nostru de activitate, care oferă acest tip de platformă online. Astfel, pentru GEZE România și clienții locali se permite un acces mai facil și mai sigur la toate informațiile privind operațiunile de service și mentenanță, inclusiv costurile detaliate ale forței de muncă și pieselor de schimb pe proiect sau pe sistemul folosit”, declară Marius Blănaru, Service Sales Manager al GEZE România.

Prin intermediul portalului, GEZE Care furnizează clientului toate informațiile necesare despre fiecare ușă automata instalată, permite descărcarea facturilor, proceselor verbale și totodată, oferă informații despre ultima mentenanță, despre schimbarea unor piese sau data ultimei intervenții la cerere. De asemenea, clientul poate vizualiza timpul rămas până la expirarea garanției, dar și data următoarei revizii tehnice. Serviciul oferit de companie este gratuit, fiind activat imediat după încheierea contractului de mentenanță.

Inovația programului se remarcă, în primul rând, prin faptul că reprezintă o extensie de real ajutor ce simplifică și îmbunătățește procesul de comunicare între ambele părți implicate. Astfel, clientul nu este nevoit să instaleze aplicația pe calculator, aceasta rulează independent pe site-ul GEZE, iar pentru verificarea propriilor echipamente deținute se va utiliza un ID și o parolă. Spre exemplu, dacă un centru comercial posedă 10 uși automante culisante, pentru fiecare dintre acele uși în parte, există o informare precisă cu detalii prin simpla logare în program.

De asemenea, beneficiile GEZE Care constau și în prelucrarea mult mai rapidă a documentelor necesare (protocoale scanate, oferte ș.a), dar și eliminarea costurilor de curierat. Practic, clientul are acces în timp real, facil și rapid la toate datele despre produsele și sistemele achiziționate, eliminându-se astfel încărcarea în documente fizice ce necesită arhivare și o gestiune consumatoare de timp.

În consecință, această tehnologie implementată de GEZE România devine pentru client atât o soluție rentabilă pentru mărirea duratei de viață a sistemelor achiziționate, cât și o măsură de siguranță pentru evitarea incidentelor sau accidentelor care se pot produce în cazul în care acestea nu sunt conforme cu standardul european în vigoare.

Despre GEZE

Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.

În prezent, grupul deține 28 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.700 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de peste 3 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sticlă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sisteme de ferestre și de ventilare.

Mai multe informații sunt disponibile accesând pagina de contact GEZE SERVICE România, click aici