Campanie monitorizare nr.2 / 2015 – Prezentare generală

brico-doors

Campanie monitorizare ofertă de uşi de interior / metalice şi a feroneriei din magazinele de bricolaj

 

Aria de acoperire: magazinele Brico Depot, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, Mr. Bricolage, Praktiker din Bucureşti
Perioada: iulie 2015

Datorită volumului crescut al vânzărilor de uşi prin intermediul reţelelor de magazine de bricolaj, acest tip de monitorizare a devenit o necesitate.
Ne propunem ca anual să realizăm două monitorizări ( în luna iulie şi în luna decembrie ), accentul fiind pus, în special, pe modele de uşi comercializate şi pe preţurile acestora.
Separat vor fi prezentate feroneriile din oferta magazinelor şi preţurile aferente dar şi diverse accesorii mai puţin cunoscute sau folosite dar foarte utile.
Campania de monitorizare a magazinelor de bricolaj  se va încheia cu prezentarea unor rapoarte sub formă de tabele, cu preţurile comparative dar şi cu o succintă analiză a portofoliului de produse pentru fiecare din magazinele monitorizate.

bricolage-2015