Tema lunii noiembrie la Hornbach

hornbach-usi-dressing

Uşile glisante cu oglindă şi sticlă colorată, preferatele românilor

Pe lângă expoziţia de plante verzi, în luna noiembrie clienţii Hornbach vor putea vizita şi o expoziţie de uşi glisante şi vor afla informaţii despre montarea acestora şi zonele din locuinţă unde sunt recomandate.

“Uşile glisante sunt uşor de folosit, au un design mai deosebit decât o uşă simplă şi prezintă o altă serie de avantaje care le urcă în topul preferinţelor românilor în ultima perioadă”, a declarat Directorul General al Hornbach România.

Conform afirmaţiilor acestuia, uşile glisante pot fi folosite mai ales în spaţii mici, acolo unde deschiderea unei uşi normale ar crea senzatia de înghesuială. Astfel, în apartamentele mai puţin spaţioase, această alegere reprezintă o alternativă atât utilă, cât şi elegantă.

”În ceea ce priveşte achiziţiile de uşi glisante, românii le preferă pe cele cu oglindă sau sticlă colorată, acest lucru datorându-se şi aspectului funcţional”, a completat Mugurel – Horia Rusu.

Acesta a mai adăgat că majoritatea clienţii montează uşi glisante pentru dressing-uri. Însă, acestea pot fi folosite, spre exemplu, pentru împărţirea spaţiilor. De asemenea, în ceea ce priveşte materialele din care sunt realizate, pe lângă oglindă şi sticlă, uşile mai pot fi realizate şi din pal, culorile preferate de români în acest caz fiind cele neutre, precum stejar, crem sau wenge.

”Materialele din care sunt realizate uşile glisante ar trebui alese în funcţie de amenajarea pe care fiecare şi-o doreşte. Astfel, în cazul unei amenajări clasice, de preferat ar fi achiziţionarea celor din pal, iar dacă se optează pentru o amenajare mai modernă, uşile din sticlă reprezintă varianta optimă”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.

Românii preferă montajul cu profesionişti

Uşile glisante nu sunt foarte uşor de montat, întrucât necesită o nişă specială, astfel ca românii preferă să le instaleze cu ajutorul unor profesionişti.

”Pe lângă cele 15 variante de pal şi sticlă, la orice dimensiune, pe care clienţii le pot găsi în magazinele Hornbach, aceştia pot opta şi pentru serviciile noastre de montaj”, a menţionat reprezentantul Hornbach.

Serviciul de montaj presupune că, după achiziţionarea produselor de care au nevoie, clienţii pot programa un meşter pentru a fi efectuate măsurătorile la domiciliu, urmând ca apoi proiectul să fie pus în practică de o echipă profesionistă. Lucrarea este îndeplinită conform cerinţelor clientului, la final fiind realizată şi o curăţenie în spaţiul de montaj. Pentru aceste servicii garanţia este de 2 ani, calitatea fiind cea mai înaltă.

Despre Hornbach România:
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 147 de magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

Sursa video şi informaţii pe site-ul Hornbach România.



« (Articolul anterior)
(Articolul următor) »