GEZE România lansează un portal software online, gratuit, dedicat exclusiv clienților de servicii after-sales

GEZE_Care

Comunicat GEZE România, 20 decembrie 2016

 

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, lansează o interfață web – GEZE Care – dedicată exclusiv clienților din România, prin intermediul căreia aceștia pot verifica în timp real statusul echipamentelor aflate în mentenanță, dar și detalii legate de costurile de întreținere.
Acest serviciu oferit gratuit clienților simplifică fluxul de lucru intern și extern al documentelor, dar mai ales creează o interacțiune continuă între părți și o monitorizare ce asigură conformitatea și siguranța produselor oferite. 

„Existența unei relații transparente și a unei comunicări permanente cu clienții au fost premisele care ne-au condus spre implementarea serviciului GEZE Care, prin urmare putem afirma că suntem singura companie de profil, din domeniul nostru de activitate, care oferă acest tip de platformă online. Astfel, pentru GEZE România și clienții locali se permite un acces mai facil și mai sigur la toate informațiile privind operațiunile de service și mentenanță, inclusiv costurile detaliate ale forței de muncă și pieselor de schimb pe proiect sau pe sistemul folosit”, declară Marius Blănaru, Service Sales Manager al GEZE România.

 
Mai multe informații în comunicatul de presă click aici


« (Articolul anterior)