Europa: vânzarea uşilor de terasă se înscrie pe un trend ascendent

patio-doors-market

Conform unui studiu recent publicat de Interconnection Consulting Austria segmentul uşile de terasă este cel care stă la baza creşterii valorii pieţei europene a garniturilor pentru ferestre.
În 2016, piaţa europeană a ferestrelor va creşte valoric cu 3,6%, ajungând la 1,67 miliarde de euro, în timp ce cantitativ creşterea va fi de doar 2,1%; explicaţia este dată de preţurile în creştere, în special, datorită sistemelor suplimentare de protecţie anti-efracţie dar şi gamelor de produse noi, inovative.

În timp ce segmentul de ferestre convenţionale are o evoluţie negativă, fiind în scădere, sistemele de uşi glisante de terasă este în plină creştere iar dacă în 2015 pentru prima dată, s-a atins numărul de 1 milion de seturi vândute, pentru 2016 se anticipează o rată de creştere de 6,6%.  De remarcat este şi faptul că vânzarile de modele de uşi tip folding sunt în scădere în timp ce uşile glisante standard sau cu ridicare au cele mai mari creşteri la vânzări.


Studiul a fost realizat în 13 ţări europene, printre care şi România.
www.interconnectionconsulting.com



(Articolul următor) »