Comunicat Electric Plus – 25 septembrie 2017

Bucureşti, 25 septembrie 2017

2.000 DE OAMENI AU PARTICIPAT LA SHOWROOMUL„BARRIER TEST MOBIL”

Brandul de tâmplărie termo-izolantă BARRIER® a derulat proiectul BARRIER TEST MOBIL în perioada mai – septembrie 2017. În showroomul mobil interactiv au intrat 2.000 de persoanele interesate să interacţioneze cu produsele BARRIER® cu ajutorul realităţii virtuale.

BARRIER® a investit peste 150.000 de euro în această campanie. Proiectul derulat în parteneriat cu Discovery și Top Booking s-a desfăşurat în 16 orașe din întreaga țară (Cluj, Sibiu, Braşov, Ploiești, Mangalia, Constanţa, Tulcea, Galaţi, Focşani, Tecuci, Bacău, Iaşi, Rădăuţi, Câmpulung Moldovenesc, Baia Mare, Timişoara), în perioada 26 mai – 17 septembrie 2017.  O echipă de 200 persoane a parcurs 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de consumatori. În fiecare oraş, showroom-ul mobil a poposit timp de trei zile, de vineri până duminică, 8 ore în fiecare zi. În cadrul proiectului au fost oferite 700 de premii în valoare de 7.500 de Euro.

„Le mulţumim celor 2.000 de români care au participat la caravana noastră, partenerilor de la Discovery şi Top Booking, celor de la Kaufland pentru găzduire, precum şi echipei care a făcut posibil succesul acestui proiect. Pentru că aplicaţia de VR a fost atât de bine primită, în perioada 6-10 noiembrie 2017, vom participa cu aceasta la Batimat, Salonul Internaţional de Inovaţii în Construcţii și Arhitectură, organizat la Paris”, spune Adrian Gârmăcea, Director General Electric Plus, deţinătorul brandului BARRIER®.

caravana_Barrier_Test_Mobil

Echipa BARRIER® a organizat și o tombolă la care au participat 950 de persoane. Premiile au fost 5 city break-uri la Berlin, în valoare de 2.500 de Euro. Câştigătorii excursiilor au fost: Adela Chelaru, Ana Maria Bortoş, Iacob Bedreagă, Romana Ardeleanu şi Mihai Alin Dariciuc.

„Atunci când vrei să-ți cumperi tâmplaria este firesc să te interesezi şi despre ce materiale s-au folosit. De ce? Pentru că atunci când devii proprietarul unor ferestre, toate persoanele care lucrează la realizarea produsului îşi asumă responsabilitatea conceperii, conform normativelor în vigoare, iar alegerile şi indicaţiile lor cu privire la materialele din care urmează să fie realizată tâmplăria sunt bazate pe informaţii documentate. Practic, tâmplaria nu este doar despre cum arată o fereastră, ci şi despre calitatea şi durabilitatea acesteia. Vizitând caravana Barrier Test Mobil am aflat cum mă pot bucura de confortul şi liniştea unei locuinţe moderne chiar în mijlocul zonei urbane”, spune Ana Maria Bortoş, câştigătoarea unui city break la Berlin.

Electric Plus, liderul național în producţia de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23.1 milioane de euro în anul 2016, brandul său BARRIER® fiind în creştere cu 36% față de 2015. Compania a făcut în 2016 investiţii de aproximativ 1.100.000 de euro, iar în 2017, compania îşi propune să demareze o investiţie într-o nouă capacitate de producţie, estimată la aproximativ 10 milioane de Euro.

Despre BARRIER®
În prezent, compania Electric Plus deţine cele mai moderne linii de fabricaţie din industria de tâmplărie PVC. Divizia de tâmplărie PVC a fost înfiinţată în anul 2003 şi produce ferestre şi uşi din PVC, sub numele de BARRIER®. Ferestrele BARRIER® sunt produse în fabrica din Bacău cu ajutorul a peste 600 de angajaţi, fiind renumite atât în România, cât şi în partea de est a Europei. BARRIER®  deţine cel mai modern complex de producţie de ferestre şi uşi din România şi asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC, de la producția de ferestre şi uşi, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum şi uşi secţionale rezidenţiale şi industriale şi rulouri.

www.barrier.ro