Cele mai noi cifre şi clasamente din piaţa europeană a uşilor automate

automatic_doors_market_2016

La începutul lunii martie, cunoscuta companiei austriacă de studii de piaţă Interconnection Consulting a dat publicităţii mai multe date din raportul privind piaţa uşilor automate din Europa.
Interesantă este segmentarea pieţei uşilor automate în funcţie de tipul acestora, uşile glisante clasice reprezentând aproape jumătate din piaţa uşilor automate, cu un procent mediu de 46%, în timp ce uşile rotative au o pondere de doar 7%, comparabil cu cel al uşilor automate telescopice. La fel, operatorii pentru uşi batante deţin o pondere semnificativă din piaţa europeană, cu un procent mediu de peste 31%.
Interconnection_Consult_grafic_2

Ca o noutate faţă de anii precedenţi, acum au fost publicate şi cifrele de vânzări, piaţa europeană a uşilor automate fiind estimată acum la 550 milioane de euro, 32% din această valoare fiind reprezentată de vânzarile din Germania.
Cantitativ, în 2016 s-au vândut în Europa 183.750 unităţi, din care în Polonia s-au vândut peste 11.000 unităţi, în timp ce în Marea Britanie aprox. 34.000 unităţi
Interconnection_Consult_grafic_1

Ceea ce s-a constatat este o tendinţă a împărţirii pieţii doar între producătorii importanţi ( o concentrare a brandurilor cunoscute ); în Franţa 93,2% din piaţă este împărţită între primii 10 producători iar în Marea Britanie procentul primilor 10 furnizori este de 83,4%.
Ca branduri, la vânzări pe primul loc este ASSA ABLOY, urmat de GEZE, locul al treilea este ocupat de Dormakaba, iar pe patru este compania elveţiană Record. 

 

www.interconnectionconsulting.com