Campanie monitorizare uşi automate – clădiri de birouri

raport-usi-rotative

Demarate în urmă cu trei ani ca simple exerciţii de marketing, campaniile de monitorizare au trezit un interes neaşteptat în rândul celor care lucrează în acest domeniu dar şi în rândul arhitecţilor sau potenţialilor beneficiari.
Ne-am propus ca în maxim 2 ani să monitorizăm 90-95% din uşile rotative şi 70-80%  din uşile glisante automate şi, în fiecare an să publicăm minim 3 topuri distincte. Vorbim de fapt, despre o piaţă în care sunt instalate estimativ 800-900 uşi rotative şi până la 9-10.000 de uşi glisante automate.

graphics
Campania de monitorizare a uşilor automate instalate în clădirile de birouri din Bucureşti a demarat săptămâna trecută şi se va desfăşura până în luna aprilie; în luna mai, ca rezultat final, vom publica topul brandurilor în funcţie de numărul de unităţi instalate.
Faţă de campaniile anterioare, avem două noutăţi: publicarea listei clădirilor care vor fi monitorizate şi invitaţia lansată tuturor celor interesaţi de a participa prin transmiterea pe e-mail a informaţiilor de care dispun şi care pot completa datele pe care echipa „Despre uşi” le adună şi centralizează în mod direct.

Şi o explicaţie necesară
Deseori suntem „suspectaţi” de o afinitate faţă de acest domeniu al uşilor automate iar întocmirea şi publicarea unor astfel de topuri doar pentru uşile automate este un bun argument în acest sens. Este doar o impresie, iar explicaţiile sunt destul de simple:

– monitorizarea uşile de interior este aproape imposibilă; sunt foarte puţine uşile la care se poate identifica producătorul, sunt foarte mulţi producători / furnizori iar la multe din proiectele rezidenţiale beneficiarul importă direct uşile, de multe ori acestea fiind no-name.
De exemplu avem mari dificultăţi în acest moment să monitorizăm uşile la cele mai importante hoteluri din Bucureşti; în 4 luni am reuşit  să centralizăm şi să verificăm datele doar de la 18 din cele 50 de hoteluri vizate.
– la uşile automate este mai simplu de identificat marca ( există senzori sau panouri din sticlă care au marca inscripţionată ). Sunt mai puţine ca număr, deci se pot monitoriza şi centraliza mai uşor, sunt mai puţini producători deci se poate întocmi şi un top coerent.

raport_campanie

Pentru această campanie am deschis o secţiune specială care poate fi accesată din pagina principală, imediat sub meniul secundar. Aici sunt prezentate principalele detalii tehnice ale campaniei şi tot aici vom publica periodic diverse update-urile în funcţie de rezultatele obţinute.



« (Articolul anterior)
(Articolul următor) »